♥Room tour?

Såhär är det, att min mest förfrågade video just nu är "Room tour"! Och eftersom att jag städar som en riktig skurtant just nu, så ska jag försöka förfylla det imorgon! Annars så får det bli på Onsdag eller så :) Den lär iaf komma upp senast på torsdag-fredag. :) 
 
Visst känns det skönt när man börjar se golvet i sitt rum och man hittar alla hårsnoddar och hårnålar som man trodde var spårlöst borta?! Alla ligger ju på golvet! :D Så börjar dina hårnlar och snoddar sina? Ta och kika på golvet ;) 
Blev en liten om-möblering, ombte av kläder på hängaren och en golvstädning + organisering i garderoben! I rummet har jag fått bort det mesta ifrån golvet iaf.. Men jag kämpar på! Och kikar på "Det okända" samtidigt, haha. 
 
Hur spenderade ni er måndagskväll? :D
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0