♥Relativt skönt?

Måste ju säga a det känns sjukt bra med en fungerande dator! Min dator är helt jävla stendöd, så i jämförelse är till och med denna cpdator värsta highteccccccc!
Att kunna sitta och skriva, söka och lyssna utan att det hackar, laddar eller hänger sig. PUSS PÅ DIG MIN FULA DATOR!
 
Funderar på att ut och springa nu innan det blir svart ute.. Klockan är ju ändå bara 20:32.
Frågan är bara om jag ens klarar av att springa med den här träningsvärken? Får väl gå isåfalll...
Dessa problem är så himla viktiga och svåra! ;)
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0