♥Kören

Det är mycket kör just nu! Konserter varannan helg famöver. Men åker ju till Spanien i Oktober! Precis som förra året ;) Och då blev det en haul som var efterfrågad. Vill ni att jag gör det i år också? Inte mig emot liksom ;) 
 
Tillbaka till kör-snacket! Vi har som sagt, konserter nu framöver. En idag och en imorgon. Också rep under dagarna. Blir lite jobbigt nu, när jag faktiskt inte mår toppen, men jag kör väl på! Annars lägger jag mig i ett hörn och dör en stund ;) 
 

Jag och Frida ska åka måndag till måndag, då i Spanien och ha gos de två första dagarna! Vi två och massa skoj! Innan allvaret börjar och det blir körtävlingen. Förra året gick det superbra, så vi hoppas på samma i år! 
Menmen, mer snack om det senare :)
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0