♥Härligt?

Musikalsnack och snacks är min melodi idag. Vi kör film idag på estetiska kommunikationen, har jag hört. Så vi köpte inte alls godis tills dess... ;) 
Ska iväg på kören sen också, men ska inte vara med och sjunga. Mår inte prima än och det är la inte smart att nöta mer på rösten när den redan är kass, ju sämre blir den. LOGISKT. Men det blir nog bra ändå :)
Ska ta och gå upp till rektorn/eller någon och kika efter en ledighetslapp också. Glömt att ta itu med det! 
 
Verkligen, jag är så sjukt otaggad på allt just nu! Kikar på Suburgatory och drömmer mig bort. Men det vill inte fungera som det ska. Skitdator! Sen om 15 minuter så blir det Idol! Vilka är era favoriter? :)
 
 
Mina cambilder är aweseome. Tyst.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju så snygg.

2013-09-13 @ 21:25:03
URL: http://nannna.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0