♥Duktig!

Ställde väckarklockan på 09:00 eftersom att jag börjar 11:05 idag, eller någonting sådant. Men eftersom att jag gick och la i ovanligt tidig tid, så vaknade jag, pigg som en lärka, 07:55
Nu så har jag hunnit ätit en rejäl frukost, vilket jag inte gjort på flera år innan skolan. Gjorde mannagrynsgröt, vilken blev misslyckad. Tog också en macka och ett glas med mjölk-saft :) BRA GJORT! 
 
Och nu är klockan bara 09:06 och jag ska väl börja göra mig iordning! Kikar på Grey's Anatomy på 11:an och tar det fortfarande lugnt. HIMLA BRA MORGON! 
 
 
Lagom plutig. 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0