♥Så otroligt osmart

Jag ville testa någonting nytt. 
Eftersom att jag ska vara "hipster" på halloween, så var jag tvungen att lära mig hur jag ska fixa en mittbena. Snyggt... Not.
Men eftersom att jag har ett "M"-format hårfäste, så är det sjukt svårt för mig att få det att se någorlunda bra ut och inte se ut som Robert Wells... Så jag tog till med hårdhandskarna! Eller ja, tog till med pincetten. 
Så jag gjorde helt enkelt så att jag delade håret i en mittbena, drog undan luggen åt sidorna och noppade helt enkelt bort hårstråna som formar "M":et. Helt galet egentligen, men lyckades, det gjorde jag! 
 
 
Mina ögonbryn var dock hemska som fan idag :( och sne eyeliner! Nej, den här dagen sög ju bajs.

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0