♥Perfekt avslut på en perfekt lördag..

...eller kanske inte! 
Men perfekt lördag åtminstone. 
Jag bestämde mig för att äntligen ta tag i min soptipp till sovrum! Och det var verkligen behövligt. Bara det att jag fick bort alla kläder ifrån golvet, haha. Blev ju nästan helt städat! 
Jag är proffs på att stöka ner mitt rum, seriöst. 2 dagar efter att jag städat så är det kaos igen! Någon som känner igen sig? ;) 
Passade också på att plocka undan på sminkbordet + nagelbordet och allt blev genast mycket freeeeeeshare. Nu skulle det dock inte sitta fel att ta fram lite golvstädningsredskap också. Men det tar vi imorgon!
 
 
Slänger in en helt orelevant bild. Var 14-15 år och supersöt! Tyckte jag iaf.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Är bilden tagen på Åhlens? jag har en väldigt lik bild när jag var 15 och kramar den där barbapappan hahah! :D

2013-11-28 @ 18:17:57
URL: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/
Postat av: Hippie Indianen Sandra

känner helt igen mig, är rent tills man ska hitta kläder att ha på sig x).

2013-12-02 @ 09:43:56
URL: http://sansan.blogg.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0