♥Måste uppdatera

Måste verkligen uppdatera min design igen! Haha, rolig jag är.
Men nu har jag ju bytt hårfärgshelvetet igen och då är det verkligen sjukt tråkigt att blogga. Så nu måste jag fixa en nya bild! WOOP WOOP

Jag är så otroligt duktig att jag precis skickat in 2 inlämningsuppgifter! Men. Den ena skulle varit inskickad redan förra veckan... Nu är den inne iaf. Borde skriva en tredje, plugga judendom, leta kläder till musikalen och öva lucialåtar. OCH bestämma mig för en solosång till skol-lucia. FÖR JAG SKA VARA LUCIA! Livet är bäst.
 
Men har åtminstone skickat in 2, tränat idag (sprang 4 kilometer på crosstrainern, YEAH) och ätit ordentligt. Känns bra. Man ska var nöjd med livet. 

 
en "gammal" bild
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0