♥Lagom

Senaste

Låt du hörde: Knights of cydonia

Film du såg: Båda Sex and the city-filmerna 

Mat du åt: Mina älskade Nerds 

Kram: Julia! 

Puss: Vet icke, inte pussats på länge

Känslan: Trött

Bråk: Smågnabb i skolan jämt

Resa: Spanien

Glädje: Skrattade sönder på kommunikationen

Längtan: Lördag, Lucia och jul

Dröm: Blev vän med en ovän. Ångrade mig och skrek i drömmen!

Personen du träffade: Kören

Person du pratade i telefon med: Kjell och pappa

Personen du fick sms av: Ingen aning

Gången du var utomhus: När jag gick ifrån bilen till huset

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår? Eller? Vet fan inte

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kyckling

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: Samma skit i båda tidingarna.

McDonalds eller MAX: Beror på vad man  vill ha 

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet, typ

Sport eller nyheter: Nyheter 

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll alls.

Sommar eller vinter: Sommar. Och vinter.

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Saft/lättdryck
- Ost
- Smör
- Ägg

 

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mobilen
- Datorn
- Sminket 
- Löshåret

 

3 saker du inte kan äta?
- Köttfärs
- Tomat 
- Annanas 

 

Två saker som gör dig glad
- Mina bästa  vänner
- Min bästaste katt

 

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Filmar video!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så mycket för tipsen! Ska testa :)

2013-11-28 @ 16:46:11
URL: http://jjennaa.blogg.se
Postat av: VilmaLindberg

Så fin du va! Var gärna med i min veckans blogg tävling, ha det bra. :)

2013-11-28 @ 21:23:09
URL: http://vilmacovers.blogg.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0