♥Julshopping

Idag så åker jag och mor och julhandlar i Västerås! 
Har lite julklappar att införskaffa plus en klänning till jul och nyår. Har hittat en klänning som förhoppningsvis är den rätta, iaf enligt nätet. Men den kanske är hemsk i verkligen, vem vet?
Förhoppningsvis så blir jag helt klar med alla julklapparna redan imorgon och det skulle ju vara en riktig pärla att slippa tänka på det resten av månaden :) 
Imorgon är det ju första advent också, så jäkla mysigt!
Och snart är året slut.. Shiet. 
 
 
Otroligt charmig bild på mig och världens bästa mamma. När vi var i thailand ♥
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0