♥Hungrig

Helt seriöst! Jag kommer att dö snart. Eller inte. 
Men shit vad ansträngande det är att ha en speciell diet. Bara det att inte kunna gå och äta någonting när man vill! Eller kan och kan. Jag vill inte fuska nu!! Och när suget väl går över, då blir det mycket lättare.
Idag hade jag inte så värst med träningsvärk som jag trodde! Men det blev värre framåt eftermiddagen. 
Ändå har jag tänkt på samma sak hela dagen. En sak jag aldrig tänkt förut. Jag längtar till gymmet! Helt sjukt.
Blir träning imorgon och vi får väl se hur mycket mina ben pallar, haha! Men ska lätt satsa på ungefär samma resultat. Vill ju vara stolt och nöjd över vad jag gör och jisses så stolt jag var igår. 

Nu tar vi och sover en stund. Eller först så ska jag se klart på Law and order: Special Victims Unit. BÄSTA
Puss på er!




Kommentarer
Postat av: memelie

på diet igen? vilken då?:O

2013-11-17 @ 23:41:09

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0