♥Dagens

Hade en relativt... Ovanlig dag. Men ändå så var den fullkomligt normal. Logiskt va? 

Ställde först klockan en timme fel, vilket gjorde att jag insåg att jag fick sova ännu en timme(!), vilket var superduperskönt! Funderar nästan på att göra samma sak varje dag ;) 
Kommer till skolan, hade en helt okej morgon och förmiddag. Jobbade på som sjutton, ovanligt?  
Hade en mysig sånglektion och drog sedan till Avesta. 
 
Men insåg också att gymmet öppnade förrän 1,5 efter att jag kommit till stan, så lånade en bok och käkade äpplen och nötter! Gosigt. 
Så fick det bli en 40 minuter på crosstrainern, 2 olika styrkeövningar och sedan var det dags att åka hem. 
 
NU SKA JAG PLUGGA RELIGION, KÖRNOTER OCH KOLLA PARADISE HOTEL. ♥
peace out
 
 
putade extra med läpparna igår, wohoo

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0