♥Körkortet!

Ja, äntligen! Nu är körkortet mitt och bara mitt! :D 
Klarade ju, som sagt, teoriprovet för typ 3 veckor sen och nu idag så hade jag min andra uppkörning (kuggade första) och KLARADE DET GALANT! 
Så jävla stolt över mig själv! 
 
Så efter uppkörning och tårt-inköp så åkte vi hem och släppte av mamma och så tog jag bilen SJÄLV till skolan! Shit så tyst det var i bilen utan någon som säger var man ska! Så drog på högsta volym på radion och skrik-sjöng haha! Så blev en tur till donken med Julia och Mollie också, så nu har jag invigt körkortet ordentligt! 
Vill bara få hem det nuuuuuuuuu. Dock så är min bild superful :( 
 
Kvällningen firades det med tårta och massa fika! Imorgon drar mor och Kjell och kikar på en bil till mig! Skulle följt med, men har LEO imorgon :( Men förhoppningsvis så blir det en bil med hem till mig! AWESOME 
 
 
Riktigt skit-glad chey! Kändes som spaghetti i hela kroppen och grät nästan av lycka! 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0