♥Hemma igen!

Nu är jag hemma och jävlar i min lilla låda så trevligt vi haft det ;)
Ni som följer mig på Instagram och är vän på facebook, har sett en del kul bilder som tagits! 
Har btw bytt namn på Instagram! _viciousbitch heter jag nu! 
Onsdagsnatten spenderades hos Emelie med Sabina och så drog vi 08:00 på torsdag morgon! Sen så blev det matstopp, kiss-stopp osv på vägen ;) Men tror det tog runt 8 timmar innan vi var framme i Åre. 
Väl där så fick vi bästa hotellrummet och gick ut och käkade, även snackade med lite grabbar på stan haha! 
Både på fredag och lördag spenderades en del av dagarna i äventyrsbadet/bastuvärlden/gymmet, sjukt najs. Blev också samma restaurang 3 gånger under dessa dagar och hotellfrukost! ♥
Gårdagen spenderades också till stor del med de andra LEOsarna. Vi fick göra ett "amazing race" i Åre, som våra Lions-faddrar(?) hade klurat ut till oss ;) 
 
Förutom allt det, så blev det så otroligt mycket skratt, glass och stökande! Haha, vi lät inte ens städerskorna komma in på rummet... Så förbannat stökigt! Men vi lyckades fixa det också.
 
Nu när jag väl sitter här hemma så insåg jag nyss att glömde min mobil i minibussen.. Så försökte få tag i våra Lions så jag inte tappat den någon helt annanstans, men den fanns minsann där! Så ska höra med mamma om hur vi ska göra med den. 
 
BJUDER PÅ EN DEL UNDERBARA BILDER IFRÅN MYSDAGARNA! 
 


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0