♥Weightloss

Jag känner att det går framåt, men jag ser det inte. Håller på att gå ner mig helt och hållet. Känner att jag måste ta det lite lugnt, annars kommer jag gå åt fel håll snart.
Har blivit tillfrågat 3 gånger, av olika personer, den här veckan om "hur mycket jag gått ner i vikt egentligen" och jag kan bara säga att jag inte gått ner så mycket sista veckan. Utan har stannat på -5 kilo nu ett tag! Men kämpar på just nu!
Försöker att köra minst 4 powerwalks med löpning i veckan :) och hittills har jag iaf kört måndag, tisdag, fredag och lördag. Men imorgon blir en tur också. Dock så kan jag ha fått typ en inflammation på framsidan av vaderna.
Men jag fixar det! Jag är så nära nu.


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0