♥Sommaren

Ja, snart är det tillbaka till skolan som gäller! Men vad har man egentligen gjort under sommaren? Jo, jag har sovit, sovit och sovit!
Några saker som jag faktiskt gjort är att vi åkte till Leksand sommarland med brorsan, pappa, bonusmamma och bonuslillasyster. Sedan tog jag, bror och slappa en sväng med Cinderella Viking Line. Förra veckan så var vi till Stockholm på en dagsrunda till Gröna Lund och på måndag så åker jag med Lions till Estland! 
Förhoppningsvis så blir det stockholm och Pride-paraden efter det och stannar isf kvar hos kusinen då! På lördag däremot, alltså i morgon, så är jag bokad på bröllop. Så blir lite sång då :)
Sen så är det väl helt enkelt att påbörja den vanliga skol-rutinen igen!
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0