♥Någonting som kompenserar, ni får veta sanningen

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? I'm awesome, deal with it
02. Är du nöjd med det? Inte varje dag, som sagt
03. Vem kysste du senast? Tja, antar att J inte gills. Så Charlie
04. Har du varit kär på riktigt? Ja
05. Har du varit ihop med någon du älskar? Ja
06. Ditt längsta förhållande? 9 månader
07. Ditt äldsta strul? -87:a (25 år, då)
08. Ditt yngsta strul? Gills J, -97:a om inte, -93:a
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? I ett förhållande, 95:a-90:a kanske. 
10. Vad för sorts killar faller du för? Olika. Beror helt på killen.
11. När kysste du någon senast? J, september? Charlie, augusti.
12. När vill du skaffa barn? När jag har en färdig utbildning.
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Nej, men en annans flickvän.

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Louise, Isabelle
15. Har du sårat någon med flit? Har jag gjort
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Youtube, kanske
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Mormor
18. Är du kär? Jag vet inte. Nej.
19. Vem bråkade du senast med? L.
20. Har du varit i slagsmål? Njae, typ.
21. Brukar du dricka alkohol? När jag känner för det.
22. Är du rökare? Nope.
23. Snusar du? Nope.
24. Hur gammal är du? 18 om 59 dagar.
25. Har du bra självförtroende? Nej, verkligen inte.

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Frida, Sara och Julia.
27. En snygg person? Kika ovanför! Och snyggaste måste vara P.
28. Vem smsa dig senast? Sara!
29. Vem smsa du senast? Saaaraaaa
30. Vem ringde dig senast? Mamma
31. Vem kramade du senast? William eller Elias
32. Vem såg du senast? De som satt runt matbordet
33. Vem ser du upp till? Peter Jöback
34. En person du skulle vilja se ut som? Frida, lätt
35. En bra artist? Tyvärr för många

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[x] Tränat
[ ] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[/] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? mobilen
37. Hur ser din drömkille ut? Utseende, Charlie
38. Är du homofob? Ja, speciellt mot min egna bög
39. Har du tandläkarskräck? Lite
40. Hur många har varit otrogna med dig? Säg det.
41. När var du senast i Stockholm? Halloween
42. Är du helsvensk? Så vitt jag vet!
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Ja, iaf 2 gånger.
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Hade önskat att jag såg ut som jag vill
45. Vad är du rädd för? Får, hästar, hår
46. Är du lycklig? Kanske.
47. Brukar du använda smycken? Varje dag.
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? allt.
49. Är du en djurvän? absolut.
50. Vad vill du bli i framtiden? musikalartist.

 


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0