♥Hej älsklingar!

Dagen jag trodde skulle bli en chillig, fet, dag, blev allt annat än bra.
  • Försover mig och tvingar mig själv att ha på mascara, trots att ögonen knappt orkar hålla sig öppna.
  • Tar fel jacka, eftersom att jag återigen underskattade det mäktiga vädret. 
  • Kommer till skolan och det är låst = fick vänta i kylan i nästan 40 minuter
  • Min lärare som jag skulle ha de enda 2 lektionerna idag, är hemma med sjukt barn.
  • Ser fel i tidtabellen för bussen och missar då den enda bussen som jag kunde ta, för nästa går om över en timme.
Nej, den här dagen har börjat allt annat än bra. Men tur som jag har, så är pappa hemma! Han jobbar borta jämt annars, men jag prickade in en skitdag på rätt dag! Så nu sitter han i bilen påväg för att hämta mig.
Nu har dagen börjat på riktigt. Eller, iaf när mina lår har fått tillbaka känseln ifrån kylan.
 
 
instagram-bild.

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0