♥Lovely day!

Jag skrev ju efter julen nu, att det var den bästa jlen någonsin. Eller ja, en av de bästa iaf.
Inte nog med det, så har det varit de bästa mellandagarna också! Jag har varit hos Julia och sovit där, varit till Borlänge på lite shopping och trängts med hela Sverige... Möjligtvis en överdrift.
Och idag så tog jag och mor en sväng på stan när jag kom med bussen ifrån Säter. Och vad köpte jag då? Jo, någonting som jag lagt undan pengar för. Nämligen en ny dator! 
Så nu äger jag min första egna stationära dator och jag är så jävla nöjd! Fick dator, skärm, mus och tangentbord för 4990:- och sånt jävla bra pris hittar man inte vart som helst! 
Så nu gäller det bara att lära sig Windows 8... Än så länge älskar jag det! Kan vara för att man kan göra det så personligt. Min är rosa. Vem kunde ana...?
 
Kommer också att slänga upp en video med allt som inhandlats under hela veckan, på kanske.. tisdag?
 
På måndag drar jag och mor till Stockholm också! Så jävla najs. ♥
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0