♥JUL #2

Julafton nummer 2 firades idag hemma hos min far! 
Supermysigt även idag och är trött som sjutton nu! Blev gröt-lunch, fika, julmiddag, glögg-fika.. Haha, bara en massa ätanden! Brukar ju var så på julen ;)
Sedan har jag bara myst med min älskade lillkusin och lekt tills svetten runnit i ansiktet. Det blev också, självklart, julklappsöppning även idag och det blev väldans bra med sakerna idag med! Parfym som jag ville ha, pengar... osv. Resten får ni se i videon som kommer upp senare! ;) 
 
 
 
Imorgon blir det mera firande och mot kvällen så drar jag hem till Julia! ♥

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0