♥Kämpar på!

Har en hel del att göra, trots att jag är sjuk. 
  • Först och främst så är det plugg till körkortet som gäller! Har snart teoriprov och måste bli kla med alla datatesterna senast på söndag! 
  • Sedan så har jag en uppsats som skulle skickats in senast förra fredagen, men med både magsjukan och nu all jävla sjuka, så har jag inte orkar sätta mig och skriva uppsats. Det går bara inte.. 
  • Till sist så är det också en uppsats i retoriken! 
 
Nej hujeda mig! Vill bara lägga mig under täcket och sova i 40 år. Så kan min drömprins komma och väcka mig?
Eller hur? Det är väl inte för mycket begärt? ;) 
 
Har endast sovit 3-4 timmar inatt. Okej att vara lite trött?
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0