♥Onödiga kommentarer får lika onödiga svar, eller?



Någon som är betydligt mycket snyggare än vad du är.
om Vet inte varför, men känslan slog mig..:
Du är så jävla ful. Hur står du ut med att se ut som du gör?!

Hej du "någon som är betydligt mycket snyggare än vad jag är"!
Jadu, jag har ingen aning.
Men jag hoppas iaf att ditt eget självförtroende och självkänsla stärktes med den fina kommentaren! :)
Ful. om Julkänslor!:
Ochnär ska du byta header? Du är ju öppenbarligen nte rosa hårig längre?!?!?!

Hej "Ful"!
Jo, såhär är det seddu, att när jag har åstakommit den slutstation jag vill komma till med mitt hår, ja då, kommer jag att byta min header. Vilket kommer att bli efter sommaren.
Och jag tror faktiskt de flesta förstår att jag inte är rosahårig längre med tanke på att jag nästan varje dag lägger upp en bild på mig själv i nuläge :) Tack för omtanken!

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0