♥Vad jag och Sara hittade på igår!

Först när Sara kom hit så drog vi in till stan och småshoppade ;)
Köpte lite på Vero Moda på 50% och 70% så sparade iprincip 205 kronor mot om jag hade köpt det för orginalpriset!
En tröja ni kommer få se senare, som jag velat haft förut ;)
2 par örängen varav det ena paret är med på bilden ↓
 
 
Och så gick vi runt i butiker och testade fula saker ;) Dessa fina hattar och kaninmasken är ifrån Lindex och prinsesskronan ifrån Åhlens! Om ni ville veta, liksom ;)

 
På eftermiddagen/kvällskanten så drog vi till Utsund och badade! Lite kallt bara ;) 
Men vi låg i rätt länge! 
När vi gått upp på bryggan och klätt på oss och så, så kom en invasion av änder! Fyfan vad jag rätt jag var :( Dom bits ju, de jävlarna! Men vi klarade oss ;) Dom försökte till och med klättra upp på bryggan! När jag skrek så drog dom, däremot.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle inte du byta heder när du va klar med ditt hår!???? Du har inte ROSA hår längre!!!!!!

2012-06-29 @ 23:36:47
Postat av: BATT

håhå snygga bilder!! :D

2012-07-05 @ 22:04:27
URL: http://batts.blogg.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0