♥Svar på en kommentar!

 
Skulle inte du byta heder när du va klar med ditt hår!???? Du har inte ROSA hår längre!!!!!

Hejdu! 
1. Vem har sagt att jag är klar med mitt hår? ;) 
2. Har jag inte?!
 
Now to buissness (<-- fint), jag är inte klar med mitt hår. 
Jag svarade på exakt den här frågan för inte så länge sen! Jag siktar på turkost och kommer inte att byta min header förrän efter sommaren. Förut bytte jag header hela tiden, men jag vill ändra hela min design sen, till något skitbra. En design tar tid. Särskilt när man heller inte har planerat ut hur den ska se ut!
Och jag vet, jag har inte rosa hår. Jag har inte haft rosa hår sen i... januari? Visste ni att jag faktiskt färgat mitt hår ca. 15 gånger sen i julas? Så jag vet, tack för omtanken :)
Men, designen kommer att ändras och också mitt hår. 
Hoppas du blev nöjd med svaret.
 
 
UND GENAU..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)
-
Har även en tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-07-06 @ 02:35:38
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov sött :)
Hoppas din lördag blir perfa ;D KRAM!

2012-07-07 @ 01:09:15
URL: http://mooollys.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0