♥Lyckan som uppstår när jag inser..

..att jag är ledig i morgon! Tack Micke, s såg det! Annars hade jag åkt dit helt i onödan i morgon! Eller om några timmar.. Klockan är snart halv 3! Vi kom hem för inte så länge sen, dock.. Har haft en helt okej dag. Träffade Christopher och lite så. Åt massa godis och päckel, skrattade utav bara helvete åt en karl och tittat på snygg grabb, mums. Seeeee miiiig.... Sitter nu och slöar, ska sova. Tagit ur löshåret (som blev rakt framåt kvällen..) och tagit bort sminket. Klädbyte har jag också hunnit med! Skrivit lite i min lista på saker att köpa också..... Nu ska jag sova, Godnatt.


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0