♥Nu har jag internet hemma!

As the rubrik säger, jag har internet! ;)
Ska langa några sexiga bilder från igår och lite vad jag har shoppat på sista tiden.. I nästa inlägg!
Nu börjar jag med de beställda designerna! :D
en ny kan ni ju få iaf.. ;)

Ni vet väl att gratisprogrammet picnik stänger i April? Så nu är premium gratis! Varsågod till er som inte visste ;)
tycker att picnik funkar bra som ett redigeringsprgram för just en bild, man bara vill "fixa till"
inte genom att sitta och ätta klistermärken på hela bilden typ... haha
den här bilden har jag; fixat hyn, tagit bort alla märken etc.. fixat ögonen, ögonfärgen och stärkt alla färger.
då vet ni det!

Kommentarer
Postat av: angelica ! :)

jag älskar verkligen dina ögon , asså kolla på färgen påå bilden , den kanske är redigerad men dina ögon är jätte fina !



Kram !<3

2012-01-23 @ 19:40:23
URL: http://annaangelicaalexandra.blogg.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0