♥Lite nytt och annat som fortsätter att tjatas om!

Ja, en ny design blev det till Norea Dis ;) Hope you like!

Och nu, jag är ju som sagt tjock. Som ni alla vet, för det har ju vissa av er klagat på ;)
Och det ska det bli ändring på! Inte för er skull, utan min!
Så nu blire la slut på äckliga mumsiga onyttigheter och mer träning!
Jag har typ asbra förbränning, bara jag börjar röra på mig, så det ska la inte bli så svårt..
Nu kommer väl folk bli irriterade för mina nästa meningar jag tänkt skriva,
men jag har haft anorexia. På sommarlovet till sjuan, åt knappt alls och gick varje dag. Gick ner 20 kilo på typ en månad. Visst, gjorde det på fel sätt. Men jag kan ändå se en gnutta bra i det, eftersom jag lärde mig att om jag vill så kan jag. Typ.
Fast denna gång ska jag göra det på rätt sätt för min kropp!



mitt hår ser rött ut på bilden :(

Kommentarer
Postat av: dis

JÄTTENÖJD! hihi

Och du är så fin precis som du är! Men jag stödjer dig att gå ner om det är vad du vill! <3

jag ska också försöka gå ner i vikt, så ingen skräpmat, en portion , inget godis och röra på mig u know :)

.

men lycka till gumman och super bra att du gör det på rätt sätt nu !:*

2012-01-22 @ 22:24:40
URL: http://diiiis.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

2012-01-23 @ 08:07:43
URL: http://domkallarmighannes.com

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0