♥Jag är hemma och jag lever!

Har skrattat, hostat och sprungit runt som en idiot.
Har shoppat, spelat på maskiner och varit med i en frågesport om musik.
Har blivit dödad av pappas udör av fislukt, blivit stött på av en gubbe och dansat till dansbandsmusik.
Har ätit mat, ätit godis, ätit fika och allt annat som går att stoppa i sig.
Har sminkat mig, sminkat ner en handduk, färgat av håret på lakanen i sängen och köpt rosa hörlurar.
Lite bilder från resan;
För att stötta min far så kan jag ju erkänna att han inte var särkilt beredd på den där bilden ;) ↓
Sabina fick höra 145379967 gånger att hon var lillasyster till Pochahontas.
Fint!
Partypinglan her self på kvällen.
Nu ser ni hur mycket mörkare rosa mitt hår är!


Hiss-kul mitt i natten! I jakt på en dricka-automat ;)↓

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0