♥Fortfarande inget internet..

Sitter i skolan på svensklektionen just nu och typ segar.. Ska egentligen skriva en debattartikel om aborter men har verkligen ingen ork eller idéer att kunna argumentera just nu.
Fortfarande inte helt frisk, så kör med teori på idrotten, igen.
Äcklig mat i skolan, trött och sleten.
Men ikväll är det iaf Öppet Hus i skolan, så ska du börja gymnasiet, kom till Martin Koch gymnasiet och kika ikväll! Typ 18:00 tror jag ;)

Så himla tråkigt att blogga utan nya roliga bilder, men hoppas ni har överseende med det.. Får internet om ca 10 dagar.. Så har väl antagligen inga läsare kvar..
Men hoppas verkligen att ni stannar hos mig ♥


gammal i repris

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Ja, jag älskar ditt hår, även om det blev mer rött än rosa haha (y) Kramisar Carro

2012-01-19 @ 17:26:37
URL: http://carolina97.myshowroom.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0