♥Fick en idé mitt i natten!

Minns ni mina underbara dreads?
Om inte, här får ni en refreashning! Fin böjning på det ordet..
Saknar dom så otroligt!
Har därför tänkt att jag ska "fylla ut" mitt hår med dom nu, eftersom det är rosa och man kan macha asbra, eller?
Har nu seta och tagit av ett antal från dessa falls och satt på hårnålar och grejer, så jag kan ha dom när jag vill, smart huh?!
Tänkte att jag skulle ta kort på det sen och visa, när jag har fixat det och så ;) Annars kanske jag sätter fast dom igen och använder hela fallsen?! Man vet aldrig vad jag kan hitta på ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0