♥Nattens tripp!

Ni som kanske redan läst på facebook vet ju vad som har hänt..
I natt klockan 11 så fick jag in nagellim (superlim) i ögat. Det limmade ihop ögonlocket och jag fick in på hornhinnan. Blev akut till Falun. Där sköljde dem med vatten och petade lite med bomullspinnar och grejer...

Jag kan inte se ordentligt än, det svider och gör helvetes ont och jag glömde smörjan hemma.

Ont när jag tittar, ont när jag blundar och ont hela tiden.


Otursdagen nr.1 igår..
- fick en spark på låret av Jonte
- lim i ögat
- bröt halvt stortån när jag kom hem från sjukhuset


Lägger upp en bild på ögat när jag kommer hem! Sitter i skolan nu så... Ska nog hem till Lois och färga hennes hår sen!
Men ha en fortsatt trevlig dag ♥

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0