♥Hatar

En sak som jag hatar är uppfuckad svenska.
Det heter "han, honom, hans" och "hon, henne, hennes". Sedan lär man säg att använda de orden KORREKT. Det heter fan inte "jag älskar han, jag pratar med han" och sånt jävla bullshit.
Det heter "jag älskar honom, jag pratar med honom" är det så jävla svårt att förstå alla jävla småbrudar som bloggar fast än de inte kan stava? Har man dyslexi kan jag inte klaga, för det är ett handikapp man inte kan rå för. Men vem hör inte att det låter fel? Eller är det bara jag som kan svenska?
Jag ska bli svenskalärare och slå alla barn på fingrarna som inte kan svensk grammatik.

Kommentarer
Postat av: Fanny Sjölén

(Hej, vet inte om det blev någon kommentar nyss, så jag skriver om)



Håller med dig, haha.



Sv: Tack och detsamma! :)

2011-09-07 @ 16:47:41
URL: http://fannysjolen.blogg.se/
Postat av: Svenskläraren..

Ett handikapp*

Svensklärare*

Grammatik*



;)

2011-09-08 @ 12:22:08

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0