♥Frågestunden är över!

1. hej hej
När förlorade du oskulden???
Hur många har du haft sex med???
Hur många gånger har du haft sex???


1. hej hej
När förlorade du oskulden???
Hur många har du haft sex med???
Hur många gånger har du haft sex???

Well, jag förlorade oskulden när jag var 15.
Har haft sex med en person, mitt ex.
Hur många gånger? Seriöst? Du måste vara oskuld som tror att man räknar! ;)

2. hur gammal vill du bli?
skulle du tänka ha ett länk byte med mig?
varför så fin?
hur läger man upp youtube klipp på bloggen (blogg.se)?
gillar du Famely Gay?! :s

Ingen aning! Jag vill iaf bli en söt gammal tant med rynkor på öronen och näsan, precis som min gammelmormor ♥
Självklart kan jag göra länkbyten! :)
Haha, tack! Men det tycker inte jag ;)
Man går in på youtube, klickar på "dela" under videon. Sedan på "bädda in", där väljer du storlek osv och kopierar koden. Sedan gör du ett nytt inlägg på bloggen, klickar på den lilla knappen "HTML" och klistrar in koden som du kopierat.
Haha, Family Guy är väl helt okej!

3. hur många hello kitty saker har du ?
Oj, herregud... Detta är nog den svåraste frågan jag fått.
Som de flesta vet så är jag beroende av Hello Kitty.
Men om vi säger såhär;
Plånböcker, smink, smycken, kläder (i massor), underkläder, gosedjur, PEZ-gubbar (stora som små), väskor, hårborstar, klistermärken, burkar, plåtlådor, sjal, neccesärer(?), nagellack, tofflor, diadem, morgonrock, drick-burkar, PET-flaskor, mobilsmycken, mobil, pyssel, anteckningsböcker, pennor, sudd, pennfodral, badboll, duschtvål, bodybutter, öronmuffar, hårspännen, pärlplattor
Jag kan fortsätta hur länge som helst.


4. vad har du för kamera?
vilken linje går du? :)
Jag har ingen kamera :) Eller jo, en som jag inte använt på några år.
Jag går estet-linjen på Martin Koch i Hedemora, en sjukt bra skola!


5. Tycker du att du sjunger bra?:D<3
Haha, jag tycker inte att jag sjunger dåligt iaf :) Jag har ju blivit bekräftad att jag kan sjunga, men bra vet jag inte... ;)

6. hur länge har du sjungit? :)<3
vad skulle du helst vilja bli när du blir stor? :)<3
p.s super fin blogg!<3

såg din video på fb förut och jag tyckte att du sjöng enormt bra!! <3

just ja en fråga till.. har du vart till en studio? :)<3
Jag har sjungit sedan jag var jätteliten, men mitt första soloframträdande hade jag när jag gick i första klass :)
Jadu.. Jag vill ju bli artist, det skulle vara en dröm bli sann! Men annars kanske stylist eller nagelterapeut! :)
Tack! :)♥
Tack så jättemycket! Värmer att höra! :')
Ja, jag har varit till en studio två gånger, samma studio då :) Han som jag är till heter Ronny och han är sjukt trevlig och duktig och jag blir bara nöjd när jag är där!

7. gör du headers? isåfall skulle du kunna göra en till mig? (a'
Självklart, bara att maila mig! :)

Kommentarer
Postat av: :(

Jag är inte oskuld och jag räknar så fuck you!!!!!

2011-11-10 @ 18:26:18

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0