♥Svar,

DU vet ialalfall inte vem jag är om Sexymama:
Varför använder du ens löshår..?
Men... Vart är det ifråårn? Och hur mycket kostar det?
Har du det alltid i? 

Det ser ju typ ut som ditt riktiga juuee o:
Well, jag använder det för att jag har kort hår och vill ha längre..? Om jag nu får en fråga om varför jag då klippte av mig håret häromveckan så svarar jag inte på den dumma kommentaren - då jag endast tunnade ur det.
Mitt löshår är från Taj Mahal i stockholm och det kostade 300:- med redan isydda clips. Det var på SUPER REA.
Och ja, det är äkta hår, orkar inte mer syntet.
Ja, jag har det nästan alltid i, om jag ska utomhus.
Well, tack!
Shit va mörkt det ser ut på högra sidan :o

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0