♥Svar,



Clara
om Glad jul:
lite äckligt att ha fårskinn tofflor...
jag hopas du menar att du har fårull (vilket bara är att raka av fåret) än fårskinn eftersom det antagligen är en massa får som mördas för det. Och man vet aldrig hur dom behandlas innan dom slaktas så där.
jag skulle aldrig köpa fårskinns tofflor enu mindre skryta om det...
Fårskinnstofflor var det ja.
Det är inte äckligt. Precis lika äckligt som med en skinnjacka.
Ser inte vart jag skryter om det.
Detta är alltså sådana tofflor, fast mina är bruna.

Kommentarer
Postat av: clara

menar bara att om någon gett mig fårskinnstofflor skulle jag inte skriva om det i min blogg då det är fel mot djur.

Tycker du inte att människan tar för sig alldeles för mycket redan? Och jag tycker skinjackor också är fel :s

tycker det är dumt att du bidrar till jurplågeri och massmord. för det är vad du gör.

äckligt

2011-12-28 @ 21:37:44
Postat av: clara

om du inte kan se att det är äckligt/fel då har du grava fel.

fast man kan ju inte begära allt för mycket från ett egobimbo.

2011-12-28 @ 21:39:01

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0