♥Svar,

sabina =) ([email protected]) om Ni förtjänar alla pussar!:
Vart har du köpt ditt mobilskal? :)<3
Hej! Den frågan har jag svarat på förut, hehe. Det är ett silikonfodral som jag har köpt här. :)

Josefine om Gratis header/design:
Jag vill ha likadan som dig fast med en bild på mig istället som jag lägger upp på mig blogg. Okej?

Tack för hjälpen!

Sådant här skickas till [email protected]. Jag gör inte likadana som min egen, men liknande isf.
Bild/bilder bifogar du i mailet!
Klicka på "beställ design" så har du alla instruktioner!

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0