♥Imorgon!

...eller ja, snarare idag. Om några timmar.
Så sitter vi äntligen på tåget påväg mot Stockholm! Shit, hoppas det kommer bara.. 
Tydligen så strular hela sj's hemsida nu också. HAHA, sämst. 
Menmen, imorgon ska vi fan iväg och längtar sönder. Kan ju inte sova, som ni kanske märker? 
Har hunnit duscha, tvättat håret, fixat naglarna och lagt upp videon på kanalen! Men, den gick inte att spara i HD-kvalitet. Vilket jag blev så sjukt arg över. Men efter 3-4 tappra försök och med ett program som bara fortsätter att kracha. Ja, då gav jag upp! Fick bli lite sämre, men what to do. Slänger upp den här också!

 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0