♥Piercingar!

Älskar verkligen mina piercingar och är sjukt taggad på att göra FLER! Har redan en tanke på vad jag ska göra next :) Bytte mina kulor på piercingar idag. Köpte dessa i stockholm för typ 2-3 gånger sedan jag var där ;) Tror att jag betalade 40(?) kronor för dem. Men de är superfina! Älskar att de matchar mina ögon :D Hade lagt dem i den lilla plastpåsen som man fick när jag köpte alltihopa, men hade tappat bort påsen! Men idag, idag så hittade jag den! :D Så passade på att byta till de fina kulorna. Men har inga silvriga stavar som passar, tyvärr. Men det får gå ändå :(

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0