♥Lite nere?

Jag var hemma och låg i sängläge hela dagen igår! Menmen, mår man inte okej så gör man inte :)
 
Idag så blev det en kort dag med en rolig gitarrlektion på morgonen, en lite mindre rolig musik&gehörslära-lektion och sedan gemensam inso (vilket var superkul!) innan lunchen :) Efter lunch blev det en relativt kort naturkunskap, vilket var... intressant? Och sista lektionen blev i princip inställd eftersom vi var 2 pers där. Julia kom iaf och så blev vi ändå bara två i slutet :) Vi fick se en rätt bra film iaf, medan vi väntade på bussen! 
 
Det superkuliga (åh, fint ord) var att vi övade till en spelning som vi ska ha! Och vilken låt ska vi köra? Jo, Wannabe med Spice Girls
Jag = Ginger Spice
Frida = Sporty Spice
Mollie = Scary Spice
Julia = Baby Spice 
Sara = Push Spice 
 
Blir framträdandet inspelat så lägger jag upp det! 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0