♥Hemma igen, eller?

Kom hem ifrån körhelgen som spenderats sedan igår eftermiddag. Har typ inte sovit någonting inatt. Gick och la mig vid... Kvart i 3? Tyckte Klara sa något sådant ;) 
Nu är klockan 15:33 och jag har precis duschat av mig. 
Mor och jag far till stan en sväng och handlade, fick ett par brallor/tights/jeggings (vad fan man nu vill kalla det) och så blev det thaimat! 
Ska ta och göra mig iordning nu och samtidigt göra en "GET READY WITH ME"-video till kanalen. Första gången jag ger mig på någon sådan! ;) 
 
Shit, gonatt på er! Eller inte.. 
 
 
En bild från ett fan, hon har ritat av mig! ♥
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0