♥Fortsätter att ändra!

Varje dag så ändrar jag småsaker på bloggen! Först bakgrunden, sedan headern och infon... Men vad har jag ändrat den här gången? ;) SER NI DET?! 
 
Tycker att det är superkul att pilla på designen och just nu så är den rätt fin! Men som sagt, hatar faktumet att bakgrunden inte går ihop 100% på högra sidan och att min header är bajs. Haha ;)  
 

Jag har bloggat väldans bra de senaste dagarna, eller hur?! Inte igår och idag möjligen, men annars så har jag faktiskt uppdaterat i genomsnitt 4 gånger om dagen! Och det märks verkligen, för min statistik bara skjuter i höjden så fort jag bloggar ;) 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0