♥These

Tjenare! 
 
Sitter här och klipper video som ska läggas upp framåt kvällen! Blir nog braaaaa.
Väntar på Tonårsbossen och ska väl ta och städa rummet så fort klippningen är klar ;) 
 
Har också varit på sjukhuset idag! Vaknade med frukansvärd öronvärk, så mor beställde tid på vårdcentralen på eftermiddagen. Fick åka ifrån skolan tidigare, men klarade knappt att vara kvar ändå med den smärtan. Plus att jag har en dietvecka, så det hjälpte inte humöret ;)
Väl där så visade det sig att vad jag trodde var öroninflammation, egentligen var hörselgångsinflammation. FANCY
 
Nejfan, ska ta och städa nu då. Och fixa inför morgondagen, då jag förhoppningsvis får köra mitt första gympass på länge. LÄNGTAR fan. Vad har hänt?
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0