♥Nämen tjenare!

Jag har varit extremt dålig på det här med bloggandet, som vanligt.. Men nu ska jag väl återigen ta tag i det igen! 
Vad har hänt sen sist?
  • Jo, min youtubekanal stiger i höjden! Uppe i hela 999 prenumeranter! Vad hände liksom?!
  • Jag har färgat håret! Brunt igen då ;) Sa ju att jag skulle göra det i december, men orkade inte vänta.
  • Jagh har en frågestund, kika in på Sandra Larm på youtube och ställ frågor!
  • Har varit i Spanien och deltagit i en körtävling. 
  • Åkt Viking Line's Cinderella! 
  • Varit på halloweenfest! 
  • Har köpt min första julklapp för 2013! 
Var "södermalms-hipster" triangle Δ

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0