♥Hemma

Stannade hemma idag efter att - när väckarklockan ringde - resa mig upp och nästan dö av smärtan i huvudet. 
Hej migrän, vad roligt att du ville titta in! Skämt åsido.. Men hade så jävla ont att jag gick upp - 05:30 - och tog en huvudvärlstablett. Väntade, skulle åka vid halv åtta. 
Men när ingening blev bättre, snarare sämre, så skickade jag iväg sms till mina lärare runt 8 och sa att jag stannade hemma! Skrev också - lite för optimistiskt - att jag skulle komma till eftermiddagen om huvudvärken släppte. Det gjorde den självklart inte
Men har flyttat mig mellan sängen och soffan under dagen. MOTION! Nej men... 
Nu har jag iaf fått arselt ur vagnen, slänge i färg i håret och tog en lång dusch där jag rakade benen. 
Nu mår jag lite bättre :) hejdå
 
 
 
Hittade några supersexiga bilder som legat i min dator ett tag.. Undrar varför jag inte visat dem tidigare?

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0