♥Klipp ifrån 2008-2009

Hej! 
Har suttit och klippt ihop en video med olika klipp som jag hittat ifrån 2008-2009. Däremot är ett klipp lite nyare, då jag har rosa hår. Typ 2010-11? 
Jag skäms verkligen över dessa klipp. Förstår inte hur jag kunde sitta och lägga upp sådant här. Visst, nu är inte alla klippen som är med här, upplagda tidigare, men ni förstår. 
Jag är väldigt säker på att ingen av mina nuvarande prenumeranter skulle prenumerera på mig och fortfarande gjorde sån här skit. Jag ser många tjejer som gör liknande videos på youtube och hoppas på att folk ska följa dem. Och många tjejer skriver om just detta i frågor som de skickar till mig. 
De vill veta hur de ska få så många prenumeranter och vad de gör för fel. 
Jag brukar alltid säga till de tjejerna att de som behövs egentligen är tid, kreativitet, redigering, tempo i filmerna, för att det inte ska bli långråkigt och en hyfsat bra kamera, så att det blir lite kvalitet på videona. 
Sedan gäller det att vara sig själv. Inte hålla på och härma alla andra! Kom på någonting eget!
Till exempel, jag kom på att jag ville ha någonting i mina videos som gör att folk känner igen dem. En fras som alla kommer ihåg! Det var då jag började med " Ha de så jävla pissbra! " och vet ni? Det funkar! 
För att när jag inte säger det, funderar folk på varför och kommenterar det. När folk skriver/ringer till mig på bloggen, youtube, skype, telefon... Ja, då brukar väldigt många avsluta konersationen med just "Ha det så jävla pissbra!". Ångrar inte en dag att jag började med youtube. Då hade jag inte fått så sjukt mycket bra respons och komplimanger ifrån fantastiska människor.
Vill bara avsluta med att jag älskar alla mina följare och prenumeranter. PUSS
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0