♥Julen, klapparna och myset 2013

Det har verkligen varit en superbra jul i år. Är jättenöjd med allt som hänt, allt jag fått och allt jag... ätit. 
Pratade med min bror om det nu på kvällen och också han sa att det varit en jättebra jul! Så så fel kan jag ju inte ha ;) 
 
Men nu är iaf min julklappsvideo klar! Så vill ni veta vad jag fick i julklapp? Sätt igång videon och kika!
Jag kommer också nu under de närmaste dagarna försöka hinna få upp både en "Winterlicious tag" och en "Get ready with me - Christmas" som bara ska redigeras! :)
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0