♥Hemlisar

 
Dagen i allmänt: 
  • Vakna - en timme senare än vanligt! WIHOO
  • Skolan 09:55-14:40
  • VAD HÄNDER SEN?
Jo, det ska jag inte tala om för er! Hehehehehehe. 
Nej men, jag och mor ska ut på en roadtrip! Får väl se vad som händeeeeeer. Shit, är alldeles för tröttis för det här. 
 
Fick mig en tankeställare igår! Sa att "Vi har faktiskt inte så mycket i skolan just nu" men det fick man ju verkligen äta upp. När dagen väl var slut så såg den närmaste veckan ut såhär:
  • Prov i religion - muntligt i grupp 
  • Inlämningsuppgift i naturkunskap
  • Novellanalys i svenska 
Varför sa man någonting liksom? 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0