♥Besviken

Blev en bra dag idag! Eller iaf till viss del. 
  • Älskar att det snöar, men inte att jag inte såg ett skit när jag skulle köra hem eftersom att vindrutetorkarna på bilen var frysta. 
  • Hade en rätt kul gitarrlektion och lyckades spela svåra ackord så att det lät rätt! WOHOO
  • Hade de sista lektionerna i gehörs- och musiklära och gemensam inso. Klarade meldoplankningen aslätt, vilket aldrig hänt mig under de här 3 åren! Kände mig duktig för första gången. 
  • Åt äcklig mat, mindre bra. 
  • Hade filmkunskap, vilket innebar att se klart filmversionen av "Fanny och Alexander".
  • SLUTADE
Sen kom besvikelsen. Jag åkte till Pickaboo för att köpa hårfärg, eftersom att deras färg funkar bra på mitt hår och kostar bara 29:-. Men fanns det någon hårfärg eller? NEJ! Så fick åka till Ö&B och köpa en där. Den var dyrare
Men nu är mitt tidigare orangea löshår brunt och ligger på tork. 
 
Nu ska jag nog sova! Varför? För att jag kan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hejsan! Ville bara kika in och tipsa om en tävling jag har igång nu där man kan vinna en rabattkod på BeccaDesign.se! Perfekt att ge bort som julklapp, köpa en julklapp för eller varför inte unna dig själv en liten julklapp? Superenkla regler, så kika gärna in och se om det är nåt för dig! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Vore superkul om du ville delta! :)

2013-12-07 @ 20:16:06
URL: http://babustylee.webblogg.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0