♥Mina gosisar!

Var kvar ett tag i skolan idag och satt med några andra ifrån klassen, i skåphallen. Dels bästis-William, Elias, David, Jonte och Williams flickvän Emilia :)
Vi stängde in först mig och sen William i ett skåp, vilket vi då låste ;) och sen hör man där inifrån "hörni, det finns ingen täckning här inne!" Sjukt..
Sen tog jag och Elias söta bilder ;) vi väckte honom i morse genom att kasta ett glas vatten i ansiktet på honom... Haha! Kunde han ha!
Och hans hår var lila-sprayat sen igår, vilket hade färgat av sig och han var lila i HELA ansiktet!
Helt sjuk dag <3


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0