♥Ännu en sådan där DAG!

Ja, den här dagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Grät ordentligt i skolan, vilket jag faktiskt hade förväntat att jag skulle göra. Men min bägare är full.
Tur som jag har, så har jag världen bästa vänner i hela världen! Vad gjorde jag utan er?!
Lektionerna blev kaos och vi hade 3 timmars lunch.. Donken blev det, vilket var så skönt att få komma bort ifrån skolan och slippa tänka.
Men i morgon blir det förmodligen awesome, då jag och bästisen Wille-Pille drar till Borlänge och kikar på när några kompisar spelar :)


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0